دادو

دادو

دادو

دادو

غذای یک سرآشپز ماهر کشورتان را بچشید

تصور کنید موقعتی برایتان پیش آید که باید هر روز غذای یک سرآشپز ماهر کشورتان را بچشید و مزه کنید؛ قطعا برای کسانی که غذا برایشان معنای متفاوت‌تری دارند و علاقه زیادی هم به انواع غذاها دارند موقعیت دوست‌داشتنی و جذابی خواهد بود. نقش آنجلیکا روسی در تدوین این کتاب این بوده است که هر روز یک پاستا، یا پیتزا یا دیگر غذاهای ایتالیایی آن هم حاصل دست‌پخت سرآشپز ماهر هم‌وطنش را مزه می‌کرده و درباره طعم آن‌ها نظر می‌داده است این بانوی ایتالیایی در این‌باره می‌گوید: من در تهیه غذاها به ترزا کمک می‌کردم. ترزا انواع غذاها را می‌پخت و من در مورد طعم واقعی آن‌ها نظر می‌دادم در اصل من یک شکمو بودم. غذاهای ایتالیایی با مواد اولیه ایرانی، اصلی‌ترین ویژگی این کتاب است. رسپی به رسپی غذاهای ایتالیایی در این کتاب با مواد اولیه ایرانی تهیه شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.